Gwarancja zwrotu towarów
14 dniowa gwarancja zwrotu
Gwarantujemy, że jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, przyjmiemy go z powrotem w ciągu 14 dni od zakupu i zwrócimy 100% zapłaconej kwoty!
Warunki zwrotu:
- Produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.
- Zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieużywany oraz z wszystkimi dołączonymi akcesoriami (instrukcjami, przewodami, kablami itp.) oraz prezentami (jeśli takie były).
- Produkt można zwrócić tylko w sklepie, w którym został zakupiony. Koszty transportu produktu ponosi klient.
- Przy zwrocie produktu należy okazać dokument tożsamości oraz oryginalny paragon lub fakturę.
- Pieniądze zostaną zwrócone gotówką lub przelane na wskazane przez klienta konto bankowe, jeśli produkt został opłacony przelewem. Zwrot przelewem bankowym nastąpi w ciągu 14 dni od zwrotu produktu.
Na listę produktów i usług niepodlegających zwrotowi nie są włączone:
- Usługi dostawy, instalacji, podłączenia, wynajmu i inne. Produkty wykonane lub zamówione na indywidualne zamówienie klienta. Produkty o ograniczonym terminie ważności (żywność, napoje, baterie).
- Urządzenia, których użytkowanie jest ograniczone określonymi parametrami, licencjami jednorazowymi itp. (np. profesjonalne aparaty fotograficzne, nawigacje GPS itp.).
- Karty podarunkowe.
- Toner do drukarek, jeśli opakowanie fabryczne tonera zostało uszkodzone.
- Produkty stłuczone, uszkodzone, porysowane lub w inny sposób mechanicznie uszkodzone z winy klienta. Oprogramowanie, nośniki z nagraniami wideo i audio, gry bez oryginalnego opakowania. Mikrofony, słuchawki i inne urządzenia noszone.
- Golarki, depilatory i inne produkty higieniczne. Karty telefoniczne przedpłacone.
Zasady zwrotu produktów:
- Gwarancja zwrotu (dalej Gwarancja) obowiązuje przy zakupie produktów w sklepie internetowym www.nordo.lt
- Gwarancja obowiązuje na wszystkie produkty tego sklepu.
- Można zwrócić produkt, który jest sprawny i kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz z oryginalnymi dokumentami zakupu (paragonem), na których widoczna jest data zakupu, nazwa produktu oraz kwota zapłaty, oraz z Wnioskiem (patrz punkt 5).
- Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu.
- Przy zwrocie produktu zakupionego w sklepie internetowym www.nordo.lti wysyłce produktu listem poleconym, kupujący musi dołączyć do zwracanego produktu Wniosek, w którym podane są: imię i nazwisko kupującego, numer konta bankowego, numer rachunku kredytowego lub numer zamówienia oraz powód zwrotu.
- Właściciel rachunku musi być zgodny z kupującym (właścicielem karty lojalnościowej). Wszystkie koszty związane z wysyłką produktu ponosi nadawca (kupujący).
- Zapłacone pieniądze, w tym koszty dostawy poniesione przez kupującego, zostaną zwrócone kupującemu w ciągu 14 dni od dnia powiadomienia sprzedawcy o odstąpieniu od umowy, jednak sprzedawca może wstrzymać zwrot pieniędzy do momentu otrzymania produktu lub przedstawienia dowodu wysłania produktu.
- Kwota zwracana odpowiada kwocie wskazanej w dokumentach zakupu produktu.
- Produkty mogą zwracać wyłącznie osoby fizyczne, gwarancja nie dotyczy osób prawnych.
- Partnerzy kupujący produkty do dalszej odsprzedaży nie podlegają tym zasadom.
- Pieniądze nie są zwracane, jeśli zwracany produkt nie ma oryginalnego opakowania, brak mu części składowych (niepełny zestaw, np. brak ładowarki, kabli, końcówek itp.), jest mechanicznie uszkodzony, całkowicie lub częściowo nie działa lub jest w inny sposób uszkodzony.
- Zwrot produktu jest możliwy tylko po spełnieniu wszystkich powyższych terminów i warunków.
