Prezentacja i zwrot towarów

Dostawa towarów

Na Litwie dostarczamy towary przez LP EXPRESS oraz OMNIVA paczkomaty i kurierów. Najbliższy Omniva paczkomat jest wybierany automatycznie na podstawie kodu pocztowego podanego przez Ciebie (nie trzeba samodzielnie wybierać paczkomatu).
Za granicą dostarczamy towary za pośrednictwem lokalnej poczty i firm kurierskich.

Zamówienia wysyłane są ze magazynów w ciągu:

  • 12-24 godzin w dni robocze.

Od dnia wysyłki towary zazwyczaj dostarczane są:

  • Wysyłane z magazynu na Litwie – w ciągu 3-7 dni roboczych.
  • Wysyłane z magazynu dostawcy – w ciągu 8-12 dni roboczych.

🚨 Ważna informacja: Niektóre towary z podanym czasem dostawy 1-3 dni mogą dotrzeć do Ciebie w ciągu 6-12 dni roboczych, jeśli w magazynie mamy tylko część pozycji tego towaru. W takich przypadkach brakujące towary są wysyłane bezpośrednio z magazynu dostawcy.

📌 Kupujący musi poprawnie podać miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail oraz wypełnić inne obowiązkowe () pola, w przeciwnym razie towar może nie zostać dostarczony lub dostarczony innej osobie.*

📌 Czasami wysyłka zamówień może się opóźnić z powodu producentów i dostawców, dużego obciążenia kurierów lub innych nieprzewidzianych okoliczności.


Gwarancja zwrotu towarów

Na wszystkie towary obowiązuje 14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy. Zwracany towar i jego opakowanie muszą być całkowicie nienaruszone od momentu otrzymania, w przeciwnym razie towar nie zostanie przyjęty, a pieniądze nie zostaną zwrócone.

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli:

  • Towar jest złamany, podarty, stłuczony lub w inny sposób fizycznie uszkodzony.

📦 Przy zwrocie towaru wszystkie koszty pocztowe ponosi nadawca (kupujący).

Aby zwrócić towar, należy wypełnić protokół zwrotu towarów. Prosimy o kontakt z nami mailowo pod adresem info@nordo.lt.

💰 Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru.