Gwarancja na produkty

W sklepie internetowym www.nordo.lt Na zakupione towary obowiązują gwarancje ustalone przez producentów oraz warunki gwarancji. Towary objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji ustalonym przez Republikę Litewską, jednak dla niektórych grup produktów producenci mogą ustalić inne (krótsze lub dłuższe) okresy gwarancji, w takich przypadkach obowiązuje okres gwarancji ustalony przez producenta.

www.nordo.lt Podstawowe cechy sprzedawanych towarów są podane w opisie produktu, a dla niektórych produktów udzielana jest gwarancja producenta, której okresy i inne warunki są określone w opisach tych produktów oraz szczegółowo wyszczególnione na paragonie lub fakturze zakupu.

Ważne: Przed rozpoczęciem użytkowania produktu dokładnie przeczytaj warunki gwarancji oraz instrukcje obsługi. W okresie gwarancji urządzenia należy zachować dokument zakupu.

WARUNKI GWARANCJI

Gwarancja dotyczy www.nordo.lt kupionych urządzeń. Gwarancja zaczyna obowiązywać od daty sprzedaży/przekazania urządzenia, chyba że umowa stanowi inaczej. Okres gwarancji urządzenia jest podany w dokumencie zakupu.

www.nordo.lt zachowuje prawo do odmowy udzielenia gwarancji, jeśli naruszono poniżej wymienione warunki gwarancji i/lub instrukcje użytkowania urządzenia. Gdy sprzedawca wymienia przedmiot lub jego część w okresie gwarancji, na nowy przedmiot lub część obowiązuje kontynuacja okresu gwarancji.

Zobowiązania gwarancyjne są anulowane w następujących przypadkach:

  1. Wystąpienia usterek spowodowanych klęskami żywiołowymi (piorun, powódź, trzęsienie ziemi, pożary), niewłaściwymi warunkami eksploatacji, celowym działaniem lub niedbalstwem użytkownika;
  2. Wystąpienia usterek spowodowanych nielegalnymi, niewłaściwymi źródłami napięcia, zakłóceniami sieci elektrycznej;
  3. Uszkodzeń spowodowanych dostaniem się do wnętrza urządzenia obcych przedmiotów, piasku, cieczy (korozja, oksydacja), żywności, owadów itp.; nieprzestrzeganiem zasad użytkowania urządzenia określonych w instrukcji;
  4. Uszkodzeń powstałych po zakupie wskutek upadku urządzenia, uderzenia lub podczas transportu, gdy urządzenie jest przewożone przez klienta;
  5. Usterek usuwanych przez osoby nieupoważnione przez producenta do serwisu;

Zobowiązania gwarancyjne nie obowiązują w następujących przypadkach:

  1. Urządzenie zostało celowo uszkodzone, rozebrane;
  2. Urządzenie uległo awarii z powodu instalacji nielegalnego oprogramowania lub rozbierania.
  3. Jeśli usterka lub nieprawidłowe działanie produktu wynikło z działania programów wirusowych.
  4. Jeśli usterka powstała podczas używania materiałów eksploatacyjnych lub akcesoriów niezalecanych przez producenta.
  5. Jeśli urządzenie do zapisu optycznych dysków uległo awarii z powodu uszkodzonego nośnika informacji.
  6. Oprogramowanie dostarczone wraz z urządzeniem, które wymaga licencji przeznaczonych dla użytkownika końcowego.
  7. W ekranach ciekłokrystalicznych (LCD) dopuszczalna liczba stale świecących lub ciemnych („martwych”) pikseli jest określona w specyfikacjach producenta. Jeśli liczba takich pikseli nie przekracza norm ustalonych przez producenta ekranu, ich obecność nie jest uważana za wadę lub defekt.
  8. Urządzenie było używane niezgodnie z instrukcją obsługi i zasadami gwarancji;

Zasady obsługi gwarancyjnej:

  1. Kupujący, oddając urządzenie do naprawy gwarancyjnej, musi dołączyć dokument zakupu (paragon lub fakturę) oraz inne wymagane dokumenty, jeśli tego wymaga sprzedawca;
  2. Urządzenie musi być dostarczone w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport. Jeśli urządzenie jest dostarczone bez opakowania, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu;
  3. Urządzenie lub jego komponent jest przyjmowany przez sprzedawcę, który sporządza protokół odbioru – przekazania towaru. Jeden egzemplarz protokołu jest przekazywany klientowi;
  4. Bez dokumentu (protokołu odbioru-przekazania) towar nie jest zwracany. W przypadku zagubienia protokołu należy posiadać dokument tożsamości;
  5. W celu realizacji obsługi gwarancyjnej zalecamy kontakt z najbliższym oddziałem sprzedawcy lub autoryzowanym serwisem wskazanym przez sprzedawcę;
  6. Jeśli usterka nie zostanie potwierdzona lub dotyczy usterek nieobjętych gwarancją i bezpłatną obsługą, wszystkie koszty związane z transportem towaru do serwisu, diagnozą i naprawą ponosi klient;
  7. Usterki powstałe z winy producenta w okresie gwarancji są usuwane przez autoryzowany serwis producenta (wskazany w książeczce gwarancyjnej) w ciągu 14-21 dni od przekazania urządzenia do serwisu lub do 45 dni, jeśli część musi być sprowadzona z zagranicy;
  8. Urządzenie jest wymieniane lub zwracane są pieniądze, jeśli usterki powstałe podczas użytkowania w okresie gwarancji nie mogą zostać usunięte;
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę informacji zapisanych na uszkodzonym nośniku danych lub pamięci. Zaleca się regularne tworzenie kopii zapasowych takich danych;
  10. Przy odbiorze towaru należy sprawdzić, czy zwracany jest cały komplet urządzenia oddanego do naprawy. Reklamacje dotyczące kompletności nie będą przyjmowane po fakcie;
  11. Oddając do naprawy telefon komórkowy, zalecamy zachować informacje zapisane w pamięci na karcie SIM lub innym urządzeniu;
  12. Obsługa techniczna (wymiana baterii, innych części) jest wykonywana za ustaloną opłatą w każdym autoryzowanym serwisie producenta, na życzenie użytkownika;
  13. Jeśli po naprawie towaru klient, poinformowany o możliwości odbioru, nie odbierze towaru w ciągu 6 miesięcy od zakończenia naprawy www.nordo.lt ma prawo nie przechowywać towaru dłużej.

Warunki eksploatacji urządzenia:

  1. Wilgotność względna powietrza do 95%, ciśnienie atmosferyczne od 85kPa do 108kPa;
  2. Wpływ drgań: częstotliwość (10-55) Hz, przyspieszenie do 10 m/s (1g);
  3. W pomieszczeniu nie mogą znajdować się substancje szkodliwe powodujące korozję, kurz;
  4. Podczas transportu w temperaturze ujemnej, przed włączeniem urządzenia należy je rozpakować i pozostawić w normalnych warunkach klimatycznych na co najmniej 6 godzin;
  5. Po przeniesieniu urządzenia z pomieszczenia o wyższej temperaturze do pomieszczenia o niższej temperaturze (i odwrotnie), urządzenia nie wolno podłączać do sieci elektrycznej przez co najmniej 3-5 godzin;
  6. Wszystkie urządzenia muszą być uziemione, sieć elektryczna musi być technicznie sprawna, napięcie zasilania 220V (±10%), częstotliwość 50Hz. W przypadku wahań napięcia należy stosować filtry lub stabilizatory napięcia.

- temperatura od (10,2) ºC do (35,2) ºC;

- wilgotność względna powietrza – do (93,3) % przy temperaturze (25,2) ºC.

- wpływ drgań: częstotliwość (10-55) Hz, przyspieszenie do 10m/s (1g).

- ciśnienie atmosferyczne od (84.3) kPa do (107.3) kPa.

Uwaga, zabrania się:

  1. Ustawiania urządzenia w bezpośrednim świetle słonecznym, blisko źródeł ciepła lub urządzeń emitujących promieniowanie magnetyczne.
  2. Zdejmowania pokryw lub demontażu urządzenia w inny sposób.
  3. Kładzenia ciężkich przedmiotów na urządzeniu.
  4. Do czyszczenia używania alkoholu lub innych rozpuszczalników chemicznych.

Ważne: Aby uniknąć nieporozumień, zalecamy przed dostarczeniem uszkodzonego lub nie działającego urządzenia do naprawy gwarancyjnej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.